2012. december 25., kedd

3.rész

Teltek a napok, és Diegóval mindennap találkoztunk. Persze a két kicsi is velünk volt. Szívesen találkoztam volna vele kettesben is, de sajnos egyikünk se tudta megoldani, hogy valaki vigyázzon a kicsikre. Mindenesetre jól elvagyunk, kedvelem.
Éppen az ebédet főztem, mikor megszólalt a telefonom.

- Igen? –szóltam bele
- Szia Nati –hallottam meg barátnőm hangját
- Irinaa. Mikor jössz végre? Már nagyon hiányzol.
- Hát egész pontosan 15 perc múlva ott vagyunk nálad.
- Ááálj! 15 perc múlva nálam vagytok??
- Igen szívem. Én és a két pasikám.
- Mért nem szóltál, hogy jöttök???
- Meg akartalak lepni. Na de most leteszlek. Mindjárt ott vagyunk nálad. Csáó baby.
- Szia –bontottam a vonalat.
Az ebéddel végeztem, majd bementem Ángel  szobájába.
- Ángel, kicsim, nemsokára itt vannak Juniorék –léptem be a szobába
- Tényleg? –kapta fel a fejét, majd oda szaladt hozzám
- Igen kicsim.
- Mikor jönnek? –kérdezte izgatottan
- Pár perc és itt vannak, szóval gyere –mire befejeztem a mondatot már csengettek is
 - Itt vannaak –szaladt előre a fiam, de nem érte fel a kilincset
- Várj kicsim, majd én nyitom –mentem utána
- Sziasztok –nyitottam ki az ajtót mikor Irina a nyakamba ugrott
- Nagyon hiányoztál –mondta barátnőm miután elengedett
- Te is nekem. Szia Cris.
- Szia Nati –ölelt meg ő is, majd bementünk a nappaliba, a 2 törpe meg bementek a szobába játszani Crissel
- Na mesélj barátnőm, mi van veled? –kérdeztem mikor helyet foglaltunk
- Végre pihenhetek egy kicsit. Egy hét itt és máris feltöltődök, Cris segítségével
-A részletekre nem vagyok kíváncsi –nevettem
- Most mért? Hidd el, élveznéd –nézett rám kaján vigyorral -Inkább mesélj, felszedtél már valakit?
- Hááát –kezdtem bele
- Mi ez a hááát? –vágott a szavamba Irina –Csak nem van valami pasi?
- Ezt nem mondanám. Csak van akit megkedveltem
- Ki az? Hogy néz ki?
- Diegónak hívják. A játszótéren ismertem meg. Ángel a kislánya hajába szórta a homokot, mi meg elkezdtünk beszélgetni. Azóta mindennap találkoztunk, számot cseréltünk.
- Szóval randiztatok??
- Sajos nem. Mivel nem tudtuk hová rakni a kicsiket…
- De kár..És hogy néz ki?
- Nagyon jó pasi. Barna haj, barna szem. Sármos pasi.
- Muszáj randiznod vele! Ő ugye nem olyan mint Mr. Macsó? –fintorodott el az exemre gondolva
- Teljesen az ellentéte, de tetszik –mosolyodtam el
Irináék estig maradtak, aztán elmentek. Épp a játékokat pakoltam mikor csöngettek..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése