2012. december 25., kedd

4.rész

- Szia –nyitottam ki az ajtót, és nagy meglepetésemre Ő állt ott
- Szia. Bejöhetek? –látszott rajta, hogy zavarban van, nem igazán szokott csak úgy átjönni, ha nincs megbeszélnivalónk.
- Gyere –beengedtem majd kimentünk a konyhába –Kérsz valamit inni? –kérdeztem mikor leült
- Nem köszi –válaszolta –Ángel?
- Mesét néz, szóljak neki? –mire befejeztem a mondatot meg is jelent az ördögfióka
 - Apuuu –szaladt az apja felé, mire Ő felkapta a kezébe
- Szia kiskrapek. Jó voltál? –kérdezte, mire Ángel csak bőszen bólogatott
- Na és mi jót csináltál ma? –kérdezte, mire Ángel hosszú mesélésbe kezdett

Én csak mosolyogva figyeltem őket. A válásunk ellenére nagyon sokat foglalkozik Ángelel. Talán többet, mint mikor együtt voltunk…Akármit is tett velem, azt nem lehet rámondani, hogy rossz apa lenne, mert nem az. Csodálatos apa…

Másnap épp bevásárolni voltam. Ángelt Criséknél hagytam amíg vásárolok.
Épp az árukat néztem, mikor valaki megszólított
- Szia Nati –köszönt Diego
- Diego. Hát te? –adtam neki 2 puszit
- Vásárolok. Amint látom te is –mutatott a bevásárló kocsira –Ángel?
- Egy barátnőm vigyázz rá. –És Adri?
 -A szüleimnél van pár napot. Tegnap ment el, de már hiányzik
- Megértem.
- Öhm…nincs kedved valamikor velem vacsizni? –kérdezte félénkén amin mosolyognom kellett
- Hát nem is tudom, tudod ott van Ángel.. –mondtam, de aztán eszembe jutottak Irina szavai…-Tudod mit, megoldom. Mikor megyünk?
- Mondjuk holnap?
- Tökéletes. És mikor?
- Este 8-ra érted megyek.
- Rendben, már várom. –pirultam el
- Én is. De nekem most mennem kell, mindjárt mennem kell dolgozni.
- Rendben. Akkor holnap. Szia – adott egy puszit a fejemre, merd elment
Pár percig még ott álltam, majd folytattam a vásárlást.

- Ááááá. Holnap randid lesz! –visította Irina, miután elmeséltem neki Diego meghívását
- Igen, de nyugi. –nevettem barátnőm reagálásán
- Mi történt? Ég a ház???  -szaladt be az ajtón aggódó arccal Cris, amin nekünk röhögnünk kellett
- Dehogyis drágám. Natinak holnap randija lesz!
- Nocsak-nocsak. És ki a szerencsés? –húzogatta a szemöldökét Cris
- Egy pasi. A játszótéren ismertem meg, van egy kislánya
- Ezek szerint már tovább léptél Rajta? –kérdezte óvatosan Cis
- Igen. Teljesen. Most már boldog akarok lenni
- Sok sikert kislány –kacsintott Cris, majd kiment
- Holnap elmegyünk vásárolni és veszünk neked valami szexi ruhát –mondta lelkesen Irina
- Irina, állj le! Nem akarok az első randin szexibe menni. Nem vagyok már 16 éves.
 - Drágám, gyönyörű vagy! Nagyon jó a tested, még a szülés után is. Mr. Macsó nem tudta ezt értékelni, de majd Diego!
- Hát remélem
- Holnap elmegyünk vásárolni és szépségszalonba! És nincs vita!
- De Irina –ellenkeztem volna, de közbe szólt
- Nincs semmi de! Elmegyünk és kész! Ne vitatkozz velem!
- Oké-oké –forgattam meg a szemeimet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése